First Filipino Store

Shipping Information

We served only Domestic Shipping in Czech Republic. Free delivery for orders above 1000kc in Prague.

For outside Prague delivery, the shipping method is Post Home Delivery ( 1-3 days).

We do not profit from shipping.Your shipping cost will be exactly the same as we are charged by post/posta is used to deliver your package. Shipping costs are calculated based on the weight of the items you are purchasing.

Additionally, please note that delivery time is also based on "business" days. For example, if you place an order on Sunday, it's impossible for us to ship an item the same day as post office are closed.

Return Policy

Item must be reported or returned within 7 DAYS.

We will make every attempt possible to resolve the issue if we made a mistake.(It happens). Please do not assume a mistake is intentional. Let us know if our service could be better!!

REKLAMACE | Terms and Conditions

Při využívání služeb a nákupu zboží společnosti P-NOY s.r.o.

Ochrana osobních práv všech zákazníků P-NOY sr.o. patří mezi naše firemní priority, které se neustále snažíme uplatňovat v režimu služeb Nákup - Prodej, Závoz - Doručení. Na domovské stránce naleznete zveřejněné podrobné informace o P-NOY s.r.o., kontaktních informací pro reklamaci a zodpovězení Vašich otázek.

Postupy k řešení reklamací:

1. Oznámení problémů : Přijďte osobně na pobočku, zavolejte nebo zašlete nám email (dle níže uvedených informací o zákaznické podpoře) k podrobnějšímu oznámení chybných informací či problémů, které potřebujete vyjasnit.

Když se stížnost týká zboží, vyplňte si, prosím tento formulář s veškerými potřebnými informacemi:

- Datum uskutečnění nákupu/dodání zboží:

- Číslo faktury/pokladního bloku:

- Datum vystavení faktury/pokladního bloku:

- Název produktu (včetně pořadového čísla zboží na faktuře/pokladním bloku)

- Důvod reklamace:

2. Upozornění:

- Doba příjmu reklamace: Reklamaci zboží přijímáme jen během 7 dní ode dne nákupu/dodání zboží. Ode dne uplatnění reklamace má prodejce maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení, ale my se však snažíme reklamaci vyřídit během 14 dnů ode dne jejího obdržení, a to bez zbytečného odkladu.

- Akceptujeme vrácení/výměnu zboží jen tehdy v případě, že se problém jedná o kvalitu zboží, nebo –li byla chyba způsobena společností P-NOY s.r.o. (např. dodání špatného zboží, atd...)

- Akceptujeme vrácení/výměnu zboží jen tehdy v případě, že se problém jedná o kvalitu zboží, nebo –li byla chyba způsobena společností P-NOY s.r.o. (např. dodání špatného zboží, atd...)

Děkujeme, že jste vždy s námi.
Společnost P-NOY s.r.o.
<

Potravina: Pokud jste si u nás zakoupili produkt STICK- O UBE žádáme Vás, o jeho vrácení na naší provozovnu. Produkt není vhodný ke konzumaci. Pokud máte nějaké další otázky neváhejte nás kontaktovat: martin.niza@gmail.com Omlouváme se Vám za komplikace. Omlouváme se Vám za komplikace.